Quota AFA

07 Gen 2010

Com formar part de l’AFA

L’AFA és l’òrgan participació de les famílies a la comunitat educativa i el nostre propòsit és col·laborar a construir la millor escola possible per als nostres infants.

Per formar part de l’Associació cal ser mare, pare o tutor legal d’alumne i pagar una quota anual per família.

Aquest curs s’ha establert una quota de 50€ que cal ingressar al nostre compte corrent de Banc de Sabadell

0081-0185-12-0001336737

L’horari de l’oficina és de dilluns a divendres de 9h a 20h i dissabtes de 9h a 13,30h.

1. Ei famílies!
    Ara per ara només tenim 11 famílies que hagin pagat la quota… Els que voleu ser part de l’AFA, no us despisteu!

2. Carmen Sanchez Lupiañez Says: Novembre 9, 2012 at 8:49 am

Hola sóc la mare de l´Adri’a Pomar Sanchez de P4, vull pagar la quota de lÁFA i em van comentar que aquest any ho passeu pel banc. Us deixo les meves dades bancàries? Com ho haig de fer?