Associar-se

Vols ser soci?

L’AFA és l’òrgan de participació de les famílies a l’escola. Estem organitzats en comissions. Volem col·laborar a construir la millor escola possible per als nostres infants. Periòdicament, tots els pares i mares ens trobem en assemblea per parlar del treball que es fa des de les diferents comissions.
Per formar part de l’Associació cal ser mare, pare o tutor legal d’un alumne i pagar la quota anual per família.

T’hi apuntes?

Anar al formulari

AVANTATGES DE SER MEMBRE

• Participar activament dels espais de discussió i decisió de l’AFA (assemblea, comissions, etc.)
  • Tenir dret preferent d’inscripció a aquelles activitats organitzades des de l’AFA en cas d’excedir el límit d’inscripcions (activitats extraescolars per als nens i nenes o activitats formatives per a les famílies).
  • Gaudir d’un descompte (a determinar en cada cas) en aquelles activitats organitzades per l’AFA.

Si alguna família vol ser membre de l’Associació de Famílies (AFA) però no pot per motius econòmics, no dubteu a posar-vos en contacte amb qualsevol dels membres de la comissió de tresoreria a tresoreria@afaunivers.cat i segur que trobem la manera d’arreglar-ho.

1. Adrianna Costa Says: juny 2, 2015 at 8:57 am

Bon dia!! Fa un temps he estat intentat comunicar-me amb alguna persona de l’AFA i de moment no ho he aconseguit, sóc Adrianna i porto un projecte de acompanyament a la criança, m’agradaria poder comentar alguns temes amb vosaltres.
    Us agrairia us poguéssiu contactar amb mi, no se si aquesta es la via o em podeu fer referencia de com contactar amb l’ÀFA.
    Moltes gràcies,
    Adrianna Costa

2. Hola, me gustaría compartir con vosotros un proyecto que está haciendo la escuela llacuna poblemou sobre el silencio, me ha parecido muy interesante! Aquí va:

Ana aymerich ( madre de gala P4c