El gegantó i els capgrossos us necessiten per Carnestoltes!

06 Feb 2015
Busquem 3 pares o mares que vulguin portar al gegantó i als capgrossos el dia de la festa de Carnaval, el proper 13 de febrer. La idea és que aquests 3 personatges acompanyin els nens i nenes fins a la plaça del Raspall. Un cop a la plaça serà el moment dels infants ja que cada classe farà una dansa que han preparat amb els companys i mestres.

Us recordem què representa cada un d’aquests personatges:
  • El gegantó Univers: que protegeix l’Univers del infants i vetlla per la seva felicitat.
  • Els capgrossos:
    • Patufeta Estrella: personatge inspirat en el conte tradicional de la Caputxeta.
    • En “Superensenyament”. Es tracta d’un súper heroi amb súper poders que té com a missió protegir l’escola pública de qualitat.

Fem una crida  perquè us animeu a portar algun d’aquests personatges a les properes festes de l’Escola l’Univers.
També busquem voluntaris que puguin tocar el tambor, timbals o algun altre instrument per acompanyar aquesta petita cercavila.

Si esteu interessats poseu-vos en contacte amb nosaltres: festes.afaunivers@gmail.com

Que l’Univers es vesteixi de festa!!!!
Important: A la  rua del barri, si algun grup de pares s’anima a muntar-la, tindran el recolzament de festes.  Les inscripcions ja s’han obert aquesta setmana.