Enquesta extraescolars

03 Feb 2010

Des de la comissió d’extraescolars i casals s’està treballant per a organitzar:

• casals de les vacances escolars de setmana santa i/o juliol
  • servei d’acollida durant les tardes del mes de juny en què, a partir del dia 7, els nens sortiran a la 1 del migdia i els que es queden al menjador a les 3 de la tarda.
  • diferents activitats extraescolars pel curs vinent
  • servei d’acollida de matí (de 8 a 9) i de tarda (de 16:30 a 17:30) curs vinent

Per tal de conèixer les necessitats i amb l’objectiu de facilitar-ne l’organització, s’ha passat una petita enquesta a través de la carpeta viatgera que s’ha de retornar a la bústia de l’AFA abans del dia 5 de febrer de 2010.

Podeu descarregar-vos l’enquesta a l’apartat documents d’aquesta web

1. Elisabet Says: Març 3, 2010 at 11:07 am

Hola,
    Soc la mare d’una nena que segurement entrarà l’any vinent a l’escola (en principi, hem tingut sort), i tinc una pregunta per fer-vos, teniu intenció d’organitzar com a activitat extrescolar piscina.
    Potser és molt aviat per fer aquesta pregunta, però es que al UBAE la preinscripció comença ara i jo si ho fem desde l’escola m’agradaria que anés amb l’escola, però si no l’apuntaria per lliure.
    espero la vostre resposta
    Moltes gràcies
    Elisabet

2. comissió extraescolars Says: Març 9, 2010 at 12:35 pm

Degut a que el curs vinent serà el primer que es faran activitats extraescolars, i que no tenim les llistes definitives d’alumnes de P3, per ara només podem fer la preinscripció a piscina per a P4. Quan hi hagi les llistes definitives intentarem engegar la piscina per a P3.

Atentament,

Comissió d’extraescolars i casals escola l’Univers