Extraescolars 2010-2011

10 Mai 2010

A l’apartat documents d’aquesta web teniu tota la informació referent a les activitats extraescolars pel curs 2010-2011, així com el full d’inscripció corresponent que ens heu de fer arribar a la bústia de l’AFA.

Teniu temps fins al 21/05/2010

extraescolars.afaunivers@gmail.com

1. Hola, sóc mare d’un nen que al Setembre començarà a l’Escola. És del mes de gener, o sigui que és dels grans de la classe. El puc apuntar a alguna de les activitats extraescolars que estàn plantejades per l’any que ve?

Moltes gràcies.

2. Comissió d'extraescolars i casals Says: Maig 17, 2010 at 6:46 pm

Hola Maite,

Pels nens i nens de p3 del curs vinent està prevista l’activitat d’acollida de tarda i hi ha la possibilitat, si ha ha prou famílies que ho demanen i l’Ubae ens dóna places, que s’ofereixi un grup de piscina.
    En la reunió amb l’escola se us informarà amb més detall.
    Fins aviat,

Comissió d’extraescolars i casals.

3. Comissió d'extraescolars i casals Says: Maig 17, 2010 at 6:55 pm

US RECORDEM QUE AQUEST DIVENDRES 21 DE MAIG ÉS L’ÚLTIM DIA PER LLIURAR ELS FULLS DE SOL·LICITUD D’ALTA A LES ACTIVITATS EXTRAESCOLARS DEL CURS VINENT.
    EN EL DOCUMENT SOBRE EL FUNCIONAMENT DE LES ACTIVITATS EXTRAESCOLARS QUE ESTÀ PENJAT A L’APARTAT DOCUMENTS D’AQUESTA WEB HI TENIU LES DATES DE TOT EL PROCÉS.
    FINS AVIAT.