Qué fem?

L’AFA fa possible la relació i participació de les famílies sobre totes aquelles qüestions que fan referència a l’educació dels nostres fills i filles. Som un membre més de la comunitat educativa i el nostre propòsit és col·laborar, a través de les nostres activitats, a construir la millor escola possible per als nostres infants.

• Consell Escolar

Participem en la presa de decisions que afecten els nens i les nenes mitjançant un representant al Consell Escolar del Centre.

• Activitats

Gestionem i supervisem les activitats fora de l’horari escolar: menjador, activitats extraescolars, servei d’acollida de matí i casals de vacances.

• Festes

Conjuntament amb l’escola, organitzem festes, fem el seguiment de les obres de la futura escola, vetllem pel desenvolupament de l’Agenda 21 en temes de medi ambient…

• Relacions externes

Mantenim relacions externes amb agents locals, com Associacions de Famílies d’altres escoles del districte.

• Formació de les famílies

Impulsem la formació de les famílies, a través de xerrades, tallers, etc.

• Sortides familiars

Realitzem activitats lúdiques, com ara sortides familiars.

• Pati Obert

Organitzem el Pati Obert els dilluns, dimecres i divendres de 4.30 fins 6 de la tarda.