Subvenció de menjador.

10 Jun 2011

Us informem que ja s’ha obert la convocatòria 2011-2012 per l’ aprovació de les bases per a l’atorgament d’ajuts individuals de menjador adreçats a l’alumnat d’ensenyaments obligatoris i de segon cicle d’educació infantil de centres educatius sufragats amb fons públics de la ciutat de Barcelona.

El termini de presentació de les sol·licituds és del 8 al 22 de juny (ambdós inclosos). Les sol·licituds i la documentació s’han de presentar en el centre educatiu on l’alumne/a estigui matriculat i La direcció o persona titular del centre revisarà les sol·licituds, i verificarà que s’ha aportat la documentació requerida.

Per consultar la normativa i accedir al formulari de sol·licitud, consulteu la pàgina del Consorci d’Educació de Barcelona. Feu click aquí.