Blog Post Apropant els infants al món de l’arquitectura

març

Apropant els infants al món de l’arquitectura

Centrant-nos en el seu entorn més immediat: l’escola i utilitzant la construcció del nou edifici com a situació inicial d’observació i anàlisi, els infants s’han anat introduint en el món de l’arquitectura.
Ho han fet amb la col·laboració i els coneixements dels arquitectes  que les darreres setmanes han participat en activitats a les aules. Complementant el projecte comú que des de fa unes setmanes s’ha iniciat a les classes,  paral·lelament s’han fet uns tallers pràctics: observació, experimentació d’espai, llum, funcionalitat, formes, colors, sorolls, mesura, plànols… diferents maneres d’experimentar l’arquitectura  des de la mirada de les diferents edats.
Des d’apropar els nens i nenes a l’arquitectura com a ofici fins a plantejar l’anàlisi del nou entorn escolar: la plaça, el carrer, el barri…  o descobrint elements i materials arquitectònics com maons,  pilars, ciment, columnes, morter…els infants de l’Univers també han mirat l’escola com l’espai que és: espai de relació, espai per viure i per aprendre.
Escola_l'Univers_Apropant els infants al món de l’arquitectura-12   Escola_l'Univers_Apropant els infants al món de l’arquitectura-9
  1. Moltes gracies per la info!! Les activitats semblan molt interesants.

2. Sí, activitats súper! 😉 Però no es veuen les fotos…