Blog Post Cantem en família

oct.

Cantem en família

Pels qui tingueu ganes de cantar a casa us deixem una mostra de les cançons i audicions que estem treballant a l’escola :

Els sols i les llunes fan volar l’escombra de la bruixa quan senten el Plou i fa sol, i estem aprenent la cançó del Gegant del castanyer, que sembla que vol conèixer els gegants que corren per la classe…

Els lleons i les lleones també aprenem el Gegant del castanyer després de menjar les pomes que guardem a la butxaca ( Jo tinc cinc pomes). Hem ajudat la Fada de sucre (del Trencanous) a poder volar per primera vegada.

Els dofins cantem Ja ha arribat la tardor i fem pa amb el Maketue tue papa. També hem escoltat com “conversen” aquests dos gats fent un duet: Duet còmic dels dos gats.

Els pirates hem sentit l’Himne dels pirates de Mar i Cel i també hem cantat i tocat Ja ha arribat la tardor i el joc de Quinze són quinze.

I meteorits i cuiners hem cantat ( i tocat) el què ens agrada més per berenar: Pa amb xocolata sense pa.

També hem jugat al Joc del rei amb la música d’Al vent, que ballarem en el Dansa Ara.

vull pa amb xocolata