Blog Post Els Compositors entren a l’aula

Els Compositors entren a l’aula
abr.

Els Compositors entren a l’aula

Bubbles are silent thoughts shining and floating through the sky.
Aquest és el poema amb què el nostre compositor va crear l’obra vocal “Bubbles”, amb la que ens hem inspirat en aquest projecte musical.
La classe de la Història (5è) hem participat al projecte “Els compositors entren a l’aula”, en col.laboració amb altres escoles, l’UAB i L’Auditori de Barcelona. Ha estat un procés molt enriquidor: a partir d’una peça de música contemporània els nens i nenes de 5è hem fet grups i hem creat les nostres pròpies composicions, basades en Bubbles, de Bernat Vivancos.
Vam tenir la gran sort que el compositor vingués a l’escola i treballés amb cada grup i, unes setmanes després, havent incorporat els seus consells a les nostres composicions, vam carregar les nostres veus a l’autocar i vam anar a fer un concert a L’Auditori, on cada grup va poder estrenar la seva obra davant d’infants d’altres escoles.
Ha estat una sort poder participar en aquest projecte!
Us deixem amb imatges dels compositors i amb un article publicat a Senderi on s’explica una mica més el Projecte: