Blog Post Iniciar l’escola a P3

Iniciar l’escola a P3
des.

Iniciar l’escola a P3

El fet de començar l’escola és un procés difícil per  a tots, significa fer-se a un nou espai, uns nous adults i altres nens i nenes i això demana un temps. És un camí que es va fent a poc a poc. Ara després d’aquests mesos sentim que els infants ja ens reconeixen com a persones de referència on es senten cada cop més  segurs i tranquils.
Iniciar l’escola a P35 En aquest procés de separació hi ha nens i nenes enfadats, nens més tristos, d’altres que es resignen i això fa qui hi hagi malestar, d’altres que es mostren cansats, d’altres que volen alguna cosa, però a l’hora de buscar-la no volen, d’altres es queden com aturats.
Iniciar l’escola a P36 Hi ha infants que corren i corren i els és difícil aturar-se, hi ha nens que provoquen l’adult buscant el límit, d’altres que mostren la seva alegría i d’altres que observen amb tranquilitat, però cadascú expressa a la seva manera les tensions que li generen els canvis.
Iniciar l’escola a P32 Creiem important parlar del procés que hem viscut tots plegats i donar cabuda a que vosaltres, com a pares i mares, seguiu acompanyant als vostres fils i filles com fins ara, dipositant la confiança amb nosaltres. Des de l’escola, i com a mestres dels vostres fills els cuidem com allò més preuat que teniu.
L’equip de mestres