La participació de les famílies

IMG_3079
La participació de les famílies és un dels àmbits de treball en el nostre projecte d’escola. Les famílies i l’equip de mestres compartim un objectiu comú: el benestar i l’acompanyament en el procés de desenvolupament dels infants.
Per afavorir l’acostament i la implicació de les famílies, treballem de manera conjunta i cooperativa a través de comissions de treball formades per mares, pares i mestres. Cada una d’elles treballa una àrea concreta: aprenentatges, festes, migdia, extraescolars, mobilitzacions i comunicació.
A través de la coordinadora que està formada per representants de totes les comissions, un representant de la comissió de tresoreria i l’equip directiu anem coordinant els temes de treball i establint línies d’actuació.
IMG_3141
foto-famílies-4