Projectes i col·laboracions

Escoles + Sostenibles

Participem en el projecte Escoles + Sostenibles amb la voluntat d’assumir la nostra responsabilitat en els problemes sociambientals de l’escola, analitzar el seu estat i comprometre’ns en actuacions de millora al nostre abast. La Comissió Verda formada per representants de tota la comunitat educativa planifica i fa el seguiment de les diferents actuacions a realitzar durant el curs.
Exif_JPEG_PICTURE

Projecte intergeneracional

Tot aprofitant la proximitat de l’escola amb una residència i casal d’avis, fem un projecte en el que s’estableixen vincles, s’aproximen les generacions a partir de les activitats i s’impulsen valors i afectes. Des de l’escola volem compartir temps i espai amb altres persones.
Potenciar activitats intergeneracionals suposa una oportunitat per desenvolupar capacitats per Aprendre a conviure i habitar el món en els nostres alumnes, fent amb els altres i generant complicitats amb els avis a través de diferents activitats: participació de castanyeres per la festa de la Castanyada, concert de Nadal ofert pels alumnes de 2n i acció conjunta en el Punt Verd Mòbil Escolar.

Col·laboració amb UB

L’escola l’Univers col.labora amb la Universitat de Barcelona a través de la proposta de l’Aprenentatge Servei (ApS) acollint estudiants del grau de mestre.
L’aprenentatge Servei és una proposta educativa que combina els procesos d’aprenentatge amb el servei a la comunitat. És una pràctica participativa a través de la qual connecta la universitat amb la societat.
L’escola vol facilitar la incorporació dels estudiants en la seva dinàmica i afavorir la seva formació en aquest període de pràctiques
Aquesta proposta es du a terme durant el segon i tercer trimestre del curs.
BarcelonaUniversidadFachada