Temps de grup

Moments per fomentar la cooperació i cohesió del grup

Les estones de “temps de grup” són els moments compartits entre tots els infants d’un mateix grup i el seu mestre/a. Són moments importants on els nens i nenes senten que formen part d’un grup, que cadascun d’ells té un lloc. Moments per conèixer els companys i companyes, per respectar-se des de la diferència, per fomentar la cooperació i cohesió del grup. Moments de diàleg per escoltar les diferents veus, moments per compartir vivències personals i coneixements.
Temps per desenvolupar diferents habilitats motrius en les sessions de psicomotricitat, per expressar i comunicar a través de l’art amb la plàstica, per descobrir i viure la música. Temps on sorgeixen els projectes d’aula, les inquietuds i els interessos individuals i comuns, els dubtes i interrogants, les il·lusions…Temps per potenciar les habilitats i estratègies necessàries per anar assolint les capacitats i competències pròpies de l’edat.
Moments i temps de grup per la construcció d’aprenentatge compartit.

151112_escola_univers_ivan_gimenez_02_093