Blog Post Seguint la construcció de la nostra escola

Seguint la construcció de la nostra escola
des.

Seguint la construcció de la nostra escola

Ja s’acaba el primer trimestre i mentre que  per als nostres infants, la vida en els mòduls de l’escola és plena de vivències, experiències, aprenentatges, jocs i descobertes,  l’activitat en l’obra del nou edifici al carrer Bailèn és intensa.
Des de l’inici de l’obra de l’escola el passat dia 6 de novembre, els resultats de la feina contínua es fan evidents.
Al llarg del segon trimestre tots els nens i nenes de l’escola tindran l’oportunitat de viure d’una manera o una altra  el seguiment  de la construcció de la nostra escola tot acostant-nos al món de l’arquitectura des de la mirada de les diferents edats.
Escola_Univers_Nouedifici
Però no volíem deixar passar aquests mesos d’inici de la construcció i hem encarregat als nens i nenes de 3è que ens facin un seguiment fotogràfic de l’evolució de l’obra.
Cada dimecres, des del mes de desembre i fins a finals de  juny, un infant de Mar i núvols i un altre de Réptils, surten acompanyats de la Cristina i equipats amb la càmera de fotos. Per poder comparar les imatges i valorar l’evolució de la construcció prenen  les imatges des del mateix punt de vista. Tenen un punt de situació al C/ Ramis per emmarcar la imatge de la façana del C/ Quevedo i un altre punt al C/ Bailén per fotografiar la façana principal.
Sortir de l’escola i anar a veure l’obra,  és tot un aconteixement.  Pel carrer es generen converses i els nens i nenes fan preguntes encuriosits.
Escola_Univers_Nouedifici3 “Quan estarem a l’escola, hi haurà nens més grans que nosaltres?… preguntava la Mercè, afegint  després entre rialles “quan anirem a l’institut es farà estrany perquè tots seran més grans que nosaltres… i nosaltres serem els petits !!”  “Podrem entrar a l’obra?” preguntava el Luca al sortir de l’escola, “Hi ha mòduls a dins!!!”  deia sorprès en Jan al veure  els mòduls dels treballadors dins de l’obra.
Avui, en la tercera sortida, ens hem trobat a l’arquitecte que des de fora també feia fotografies i parlava amb uns treballadors de l’obra. Ens hem saludat i hem pogut parlar una mica amb ell.
És curiós com cadascú espera trobar en el nou edifici alguna cosa que  per a ell té un valor especial, per això l’Albert avui no s’ha pogut estar i li ha preguntat a l’arquitecte, “A l’escola podrem jugar a pilota, hi haurà pista?. En Txema, amb un somriure dibuixat,  s’ha ajupit i posant-se al seu costat li ha senyalat on hi haurà “una minipista”  li ha dit, però tindreu un hort molt especial, ha afegit, serà un hort vertical”.
Li hem demanat si després de vacances, un dia podrà venir a l’Univers per explicar-nos més coses sobre la nova escola. Nosaltres, seguirem sortint els dimecres per captar el progrés en les obres de construcció de la nova escola.