Truca'ns 93 219 71 00 escolaunivers@xtec.cat

L’esmorzar i el dinar

Cuina sostenible, ecològica

L‘alimentació és un aspecte al qual donem molta importància. És per això que, tots els nens i nenes de l’escola comparteixen un esmorzar a base de fruita i el menjador ofereix una cuina sostenible, ecològica, de temporada i de proximitat. Al llarg del matí, els infants es reuneixen per menjar fruita que cada dia porten de casa dins d’una carmanyola. D’aquesta manera, se’ls transmet tant la importància de menjar fruita com la de mantenir una alimentació saludable.

Pel que fa al menjador, l’escola disposa de cuina pròpia. L’AFA porta la gestió completa del menjador (de 12:30 h a 15:00 h) amb l’acompanyament de la comissió de menjador i la direcció de l’escola. L’empresa de menjador ofereix àpats amb aliments més saludables (ecològics, de proximitat) i equilibrats des del punt de vista nutritiu introduint en els menús més verdures i llegums, menys proteïna animal, coccions sanes, etc. L’ equip de monitores i monitors que acompanyen els infants durant el temps del migdia., comparteix la línia educativa de l’escola i vetlla tant per la consolidació dels hàbits d’higiene i autonomia com pels de relació i convivència entre els infants.